ایزوتوپ تیم muy قبر باهم creatinina د 4.7 EN لا Enfermedad کلیه Crónica
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این بسیار جدی با کراتینین 4.7 در بیماری مزمن کلیه است

مشخص شده است که کراتینین یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیه است، می توانید به ما بگویید که اگر کلیه ما آسیب دیده است یا نه، و همچنین ممکن است ما در چه مرحله ای از بیماری مانند en.Por کراتینین 4.7 است بگویید بدان معنی است که این بیماری و در مرحله 3، تقریبا 4، و کلیه آسیب دیده است در حد متوسط​​، بسیار بد است، افرادی که در این وضعیت هنوز هم فرصت برای زندگی بهتر و tiempo.Si می خواهم به دانستن بیشتر در مورد آن به طور مستقیم، شما می توانید چت با دکتر آنلاین ما.

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین 4.7 است خیلی بد است، نکته این است که آیا بیمار می تواند درمان مناسب را دریافت و یا no.Si خوش شانس بیماری خود می تواند کنترل شود و حتی معکوس شود. بیماری مزمن کلیه یک بیماری طولانی مدت است، این بیماری یک دوره طولانی تجربه، آوردن درد به بیمار و همچنین فرصت های بیشتری توجه به آنچه، قبل از درمان، بیشتر قابل توجه اثر دریافت شده است ارائه در همان tiempo.No شفا است.

در طب سنتی، درمان با هورمون و آنتی بیوتیک رایج ترین روش از درمان در این مرحله، که تنها می تواند کاهش سرعت این بیماری به جای بیماری curarla.Después پیشرفته تبدیل شد کمک هستند، پزشکان توصیه دیالیز یا riñón.Ambos پیوند به برخی از عوارض جانبی و همچنین می تواند بیماری را درمان نمی کند. بنابراین در اینجا کارشناسان اشاره می کنند که در زمان مناسب از دست داده است برای درمان بیماری خود، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند گزینه ای است که در طب سنتی بر اساس china.Con به کمک آن، سطح بالای کراتینین شما می توانید به طور طبیعی از دست بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام برای ما را ترک کنند.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارید، می توانید با ما یک ایمیل ارسال کنید. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: